ett häftstift i örat?

 
Jag hade verkligen inte tackat nej till en sådanhär godbit just nu. Vid två hämtar mamma upp mig här på jobbet, sen bär det av mot centrum för lite fix, blandannat det där med byxorna. Har lite annat smått jag måste kolla på också. Kl fem ska jag till Marie igen, vi ska prova på att sätta in en "permanent"nål, det ser ut som ett litet häftstift som man sätter på en punkt i örat och så sitter den där tills den ramlar ur av sig själv eller om man mår dåligt utav den så kan man bara ta ut den. Vi ska prova detta idag för att se hur jag reagerar, om det funkar så är det super för då kan vi sätta i en sådan över påsken, då hon skulle resa bort. Mår verkligen så mycket bättre med akupunkturen, det har blivit en liten fristad att ligga där på britsen och bara andas.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0