lite allt möjligt en onsdag som denna.

 
I brist på bilder så tänkte jag visa en liten del av mitt kontor. Har bilder på sådant som betyder och betytt mycket i mitt liv, lite utskrifter på inspiration till drömköket, min bok, mitt Baristadiplom och en liten skylt från min student.
 
Onsdag idag och imorgon åker jag äntligen till Cissa! Åh vad jag längtar! Så idag har jag lite på schemat, lite ärenden och fix och såklart packning men åker inte för ens på eftermiddagen imorgon så har lite tid imorgon att fixa också. Ska bli så himla mysigt, trevligt och skönt att få åka till dem.
 
Igårkväll så träffade jag min Anne, det var ett tag sedan vi träffades så vi hade en del att catcha up och prata om, skratt som vanligt blev det. Hon betyder mycket för mig den filuren.. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0