lyckan över allodynins försvinnande.

 
Måste verkligen ta och köpa mig en självutlösare så jag kan ta bra klädbilder, vet inte hur länge jag har tjatat på mig själv att jag ska göra det men det blir liksom aldrig av. Hade total klädtorka imorse och mina kläder kändes bara så tråkiga så jag öppnade mammas garderob och drog ut denna tröja, blev ju rätt bra ändå.
 
Var hos Marie igår och det var så underbart när jag och pappa åkte in dit. Vi satt och pratade och så retades vi väl eller något så skulle han peta mig på benet och det gick helt obemärkt förbi. Jag tittade på benet och liksom gick igenom scenariot i huvudet och kom på mig själv med att varken rygga till eller känna någon smärta, så otroligt fantastiskt! Min allodyni har alltså nästan försvunnit helt (vågar inte säga att den har det för då kommer den säkert tillbaka bara för det) med hjälp av akupunkturen. Jag tror inte jag behöver skriva ut min absoluta lycka över detta! Jag berättade självklart detta för Marie och hon började hoppa jämfota, dock var hon väldigt noga med att säga att jag inte ska börja sätta igång med projekt och annat nu bara för att jag mår så mycket bättre, huvudsaken är att jag fått tillbaka livet och vardagen. Det sa jag till henne också att balans är det viktigaste för mig och jag är på moln över resultaten!
 
Senare kommer det upp ett inlägg om mina absoluta skönhetsfavoriter, så kika in då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0