måndagstankar och lite mer new in.

 
Måndagmorgon! Åh, jag bara sprudlar! Förutom att det är kallt ute och att det under natten satt sig en stelhet i handlederna och att jag glömde handledsstöden hemma så är jag så glad. Hade en jättemysig stund med Sofia i centrum igår, jag hittade allt jag letade efter + lite till, som denna halsduk på bilden, så himla gosig och det bästa är ju att den enbart kostade 49 kr. När jag kom hem så färgade jag håret och på kvällen hade vi tacomys med familjen. Dock hade jag en jättekonstig känsla i huvudet igårkväll, typ som ett tryck bakom pannbenet och ögonen var riktigt sega. Svaret på det fick jag innan jag skulle sova, för som ett brev på posten kom näsblod. Jag får inte det ofta, utan kanske nångång per år, men när jag får det så känns det som att det inte finns någon hejd, men det måste ju ut och efteråt känns det bra, även om det kan låta konstigt. Iallafall, det är måndag och idag är det jobb till 12 som gäller, sen hem, fixa och dona och ikväll ska jag till Marie. Nålen i örat sitter kvar och jag märker stor skillnad! Ska bli så skoj att säga det till henne, hon blir lika sprudlande varje gång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0