mina skönhetsfavoriter

 
Som jag lovade, mina favoriter i badrumsskåpet. Hårinpackningen är så otroligt bra för mitt torra och färgade hår, blir som silke efter användning och det bästa är att den enbart behöver sitta i i 2 min, vilket passar en rastlös och otålig Emma. Emma S. hudvårdsserie har räddat min hy! Den här ansiktstvätten är gudomlig, är den evigt tacksam. Har bara använt produkterna i några veckor och har redan fått komplimanger för att min hy blivit bättre, så otroligt skönt. Excuviances "Heel repair" har blivit utsedd till bästa fotkrämen flera gånger och det förstår jag, den räddar alla torra hälar. Samma med deras ansiktsmask, använder den minst en gång i veckan och den suger ihop porerna och man får en frisk och slät hy efteråt. "Deep sleep" från The Body Shop kom jag över för något år sedan när jag behövde någonting som lugnade mig när jag skulle sova, efter det kan jag knappt sova utan den, en liten puff på halsen och på kudden innan sovdags och man sover som en liten prinsessa. Köpte den även till farmor och hon är också såld. Mina favoriter och de är värda alla korvören!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0