new in - green and grey

 
Lite new in, byxorna är så galet sköna och jag tror att de fortfarande har en drive att om man köper jeans nu så får man ett stämpelkort och när man kommer upp i fem stämplar så får man ett par jeans gratis, oavsett vad de kostat innan. Är sugen på att köpa dessa i andra färger men vi får se :) "Milla" heter de iallafall, höga i midjan och tighta i benen. Västen är riktigt skön och tänkte att den nog är snygg att ha över skinnjackan sen när det är väder för det, eller som jag hade den här om dagen, med jeans, en boyfriendtröja (långärmad t-shirt) och den gröna sjalen till, avslappnat och snyggt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag vart helt kär i västen, vart är den ifrån och vad kostade den? :)

Svar: Åh gud, jag glömde totalt skriva det :) Den är från Cubus och ligger på 299 kr :)! Kram
Emmas fibromyalgi

2013-03-11 @ 08:57:08
URL: http://mysanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0