tidig morgon och handledssnack

 
Åh, jag blir så trötter, bara för att jag skulle sätta mig och föra över bilder från mobilen så krånglar bluetoothen, så det fick bli min senaste instagrambild istället då. Det känns så där lagom kul att vakna upp typ kl sex och vara pigg, men jag lyckades vända och vrida på mig lite och vaknade vid sju igen, då orkade jag inte försöka somna om längre så då la jag mig och kolla på mobilen lite.
 
Det blev inga inlägg igår, jag hade så himla ont i handlederna och på dagen så orkade jag knappt hålla i mobilen så att ta fram datorn var inget jag funderade på direkt. Det känns riktigt segt dom dagarna då jag har saker att skriva om men ja, jag vill ju inte riskera att göra det värre så då får bloggen vänta helt enkelt. Det är ju första gången som jag får så där ont i handlederna, dock har jag alltid problem med tummen, kan knappt skala en apelsin utan att jag får ont, men just handlederna gör ju att man blir lite mer invalidos, så jag beställde handledsstöd i förrigår. Längtar tills jag får hem dom. Annars blir det en lugn söndag för mig, tänkte ge mig ut på en promenad ifall vinden kan få för sig att mojna lite, man vill ju inte riskera att blåsa bort.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0