underbar pw i solskenet.

 
Gud vilken fantastisk powerwalk jag kom in från precis. Det här stället ligger ca 25 min från oss och jag brukar gå dit just för att solen brukar stå så fint på himlen där. Och det gjorde den idag minst sagt. Jag mår verkligen så himla bra när jag bara får gå i ett högt tempo och lyssna på musik, alla jobbiga saker nästan flyger av mig och lyckan bara pockar inom mig. Ibland kommer jag till och med på mig själv med att gå och le, jag tror folk jag passerar blir glad när de går förbi mig för jag brukar alltid dela ut ett litet leende, haha. Nu ska jag fortsätta hälla i mig vattenransonen för dagen och sedan städa lite här hemma, ska försöka hålla mig från att göra allt jag vill, vet ju att jag kan få sota för det efteråt, men det har jag ingen lust att tänka på nu egentligen :) Hörs snart!
 
P.S Om ni vill prova på att sova som en lite prinsessa, hitta någonting som gör att ni somnar med ett leende, bara ett tips. D.S
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Men hallååå! jag vill osså! <3

2013-03-07 @ 11:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0