att få inspirationen tillbaka

 
 
Jag fick förfrågan imorse om ett armband till mammas kollegas dotter. Jag vet inte om jag har berättat förut att jag gjorde smycken förut och sålde? Det gjorde jag i alla fall, och jag stansade mina egna loggor (som ni ser på bilden). Det här var under mitt studiefria år som jag hade på grund utav utmattningsdepressionen, jag hade börjat på arbetsterapi och provade att göra ett armband där och jag fann det otroligt roligt och rogivande. Jag började surfa runt på nätet efter bra sidor med fina pärlor och hittade massor, beställde en drös med allt jag behövde, åkte till en plåtfirma och köpte metall till loggorna och körde igång. Jag stod ute på altanen hemma och stansade för fulla muggar och gjorde armband i mängder. Jag fick till och med de utställda på två salonger (via kontakter dock, men ändå). När jag började trean sen så rann det ut i sanden, jag ville fokusera helt på skolan och inte ta ut mig igen, så jag ställde undan pärlorna och gjorde några armband här och där efter beställning, men inte mer. När jag fick frågan imorse så tog jag genast fram pärlorna här på jobbet och blev så inspirerad och fick genast flashbacks från den här tiden. Jag och Moa tog massa "produktbilder", hade fotograferingar, redigerade och hade oss och min gamla blogg var ju till och med min smyckesblogg. Här är några utav alla produktbilder vi tog:
 
 
Foton tagna av Moa Bjurner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0