beautiful nature

Har haft de bästa dagarna på länge.
 
Hur mår ni alla i detta väder? Själv är jag otroligt trött och stel i axlarna men i övrigt är jag så glad så glad och sprudlande. Tycker dock att detta väder får ta och bestämma sig för hur det ska vara, att det växlar så här är inte bra för oss och till och med "vanliga" människor blir ju påverkade, man blir trött och seg och bara rätt, nollställd. Ska förbi Lindex en snabbis efter jobbet och kolla på lite kläder och sen ikväll är det tvättstuga, hoppas jag hinner ut på en liten runda med. Var hos Marie i morse också, hon är ledig nästa vecka så blir "spännande" att se hur jag mår då, men jag tror det ska gå bra. Mina pws gör sitt också så det ska nog gå bra att ha ett litet akupunkturuppehåll, bra att testa också inför sommaren om inte annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0