Den hälsosamma medicinen

/Skäralids nationalpark/
 
Hur mår mina fina där ute? Jag mår bra, förutom min otroligt täppta näsa. Jag är rädd att det är Rocky som gör att jag blir så täppt, han får ju med sig en massa pollen in och det luktar blommor i hela lägenheten, för när jag var i väg i helgen så var jag inte täppt överhuvudtaget och då var vi ändå ute och gick en hel del. Min Ponken... Så jag försöker hålla mig från att gosa och klappa på honom, men det är så himla svårt och det gör ju ont i hjärtat när han tittar på mig och vill gosa. Annars är det bättre i axlarna idag, funderar på om det var för att jag inte var ute och gick igår morse. Jag tog nämligen en lång pw med Rocky igår kväll (i spöregn) på en 7 km och då blev jag ju rätt varm och efter det så hade jag inte ont, så jag måste ha hjälpt musklerna på traven där. Jag var ute i morse med honom också och är inte lika stel, så det kanske är medicinen för det, i så fall är det en väldigt billig och hälsosam medicin. Har ni varit ute och gått när ni haft ont/varit extra stela och märkt skillnad när ni kommit hem? Prova, det funkar verkligen. Och kom ihåg, ni kan gå hur långt ni vill och i den takt ni känner attt ni klarar för dagen, det är ju tjusningen med promenader, det är helt upp till dig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0