en onsdag i glädjenstecken.

 
Dagens Emma helt enkelt, inga krusiduller här inte. Det är så skönt att jag äntligen börjar må bättre, och jag upplever att det även syns i mina ögon nu, en lättnad som är väldigt stor och skön att känna. Är, som ni ser, på jobbet nu. Gick upp halv sex idag, gick ut på morgonpromenaden med Rocky och det var så himla skönt. Det var fortfarande dagg ute och lite kyligt men solen sken och gav ett riktigt vackert ljus, en perfekt start på morgonen. När jag kommer hem ska jag äta och vila lite, sen är det dags för en pw i det fina vädret! Funderar på om jag ska gå till min favoritplats vid sjön, kanske blir så, vi får se vad kroppen säger. Annars är det viloläge på balkongen, får hoppas att solen håller sig framme tills dess. Hur mår ni mina fina? ♥
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0