En tisdag fylld med mys.

 
Vaknade av att regnet smattrade utanför fönstret idag. Så otroligt mysigt uppvaknande, älskar att även somna till regn, det är så rofyllt på något sätt. Gick upp och ut med Rocky direkt, det var uppehåll så jag passade på men efter en fem minuter så öppnade sig himlen igen, så det var bara att gå illa kvickt hem när han hade gjort ifrån sig. Är ledig idag men jobbar ons-fred, pappa är bortrest så jag måste vara på plats, men det ska nog gå bra. Men idag är jag ledig och har suttit nu efter frukosten och bara softat, känns som det var ett tag sedan jag gjorde det, så det var skönt. För första gången på länge så vaknade jag också rätt avslappnad, vilket var väldigt skönt, tror jag sovit som en gris i natt, väldigt välbehövligt. Ikväll ska jag och mamma ha myskväll, köpa plockmat och bara mysa hon och jag! Men innan dess ska jag ut med Rocky igen, äta lunch, duscha och sedan ta bussen till Lugnett för frans-/brynfärg och plock, perfekt väder för sådant mys idag! För att summera så kan vi väl säga att det blir en tisdag i myshetenstecken ♥
 
Blommorna på bilden köpte jag till mamma och pappa för två veckor sedan och de står sig fortfarande! Det är helt otroligt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0