att gråta hejdlöst för all kärlek

 
Åh. Jag känner en sådan stor saknad och ledsamhet inom mig just nu, men även en sådan otrolig kärlek. Och det är nog den jag ska försöka forcera bort ledsamheten med. För jag har så obeskrivligt vackra och fina människor omkring mig, människor som jag älskar av hela mitt hjärta och så mycket till. Igår när jag fick det där hemska smset om att tåget var inställt så bröt jag bara ihop, grät sådana elefanttårar så jag aldrig varit med om maken. Jag var så trött, sliten och utmattad efter all skola, all dålig sömn jag haft de senaste veckorna och ändå den stressen som blir för en fibrodålig person när det kommer till planering av resor och så vidare. Jag grät och grät och det fanns liksom ingen hejd på det. Tonny tröstade mig och gjorde så mycket för mig då, som alltid, men just hur han ställde upp för mig, ringde massa telefonsamtal för min skull gjorde att jag bara började älska honom ännu mer, vilket jag inte trodde gick. Mamma blev såklart också jätteledsen, mina kära bästavänner också, min älskade kusin med. Men mamma förstod mig, helt och fullt ut, som alltid. När jag sedan tog reda på (eftersom SJ inte har förmågan att kommunicera med sina resenärer på korrekt sätt) att mitt tåg på torsdag även det var inställt så kändes det bara som ödet. Det tog ett tag innan jag tog beslutet att inte åka, för jag ville med hela mitt hjärta åka upp och bara mysa, ta igen lite kraft hos mamma, men magkänslan sa någonting helt annat. Tonny ringde sina föräldrar och som alltid så ställer de upp för mig, mer än jag någonsin hade kunnat be om själv. Så senare i eftermiddag så åker jag hem till de och sover över och stannar där till torsdag när Tonny kommer hem igen från utbildningen. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan alla, min älskade mamma, min underbara älskling och mina fantastiska svärföräldrar och jag har ingen som helst aning om hur jag någonsin ska kunna ge tillbaka allt det jag får. Men någon dag så kommer jag nog på någonting som åtminstone kommer i närheten utav det hela. Nu ska jag gå och ta en skön dusch och sedan packa ihop lite och fixa här hemma ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Fortsätt vara den du är! Det är nog för oss!
Min Emse <3<3

Svar: Åh :') Tack mamsen!!!! <3 <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2013-11-19 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0