bättre och snart Täbyresa igen!

sååå sugen på att baka. Från förra farsdag.
 
Tjoflöjt på er mina vänner! Feber har gett med sig och det är sååå skönt. Jag åkte ju aldrig på halsont och snörvelnäsa som Bobbo gjorde, vilket egentligen kan tyckas konstigt? Men väldigt skönt iallafall. Idag blir nog bara en vilodag så man repar sig ordentligt, kanske småpysslar lite här hemma men kommer nog även läsa lite Bokhistoria. Vi var tvungna att kolla efter en tvättid till imorgon, men då visade det sig att det var ledigt nu på morgonen, så vi slängde in det allra nödvändigaste. I helgen så får jag ju min hemtenta så då går det inte och sen på tisdag så åker ju vi båda iväg så det var redig tur att det fanns idag. Ska bli så himla mysigt att åka upp till mamsen igen på tisdag, dock är det lite tråkigt för samma dag åker pappa och bror iväg till Milano på jobbresa så jag hinner inte se dom, men jag och mams får iallafall några riktiga mysdagar tillsammans. Nu ska jag gå ner till tvättstugan, vi hörs lite senare ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0