bra mående och bröllopstankar

 
Börjar denna torsdagsmorgon med lite bilder på en ros som vi torkat, den som jag hade prytt matbordet med på Tonnys födelsedag. Tycker den har torkat riktigt vackert i olika färger. 
 
Annars är det inte mycket som händer, vi håller fortfarande på att repa oss efter Stockholmsturen, men jag måste ändå få säga att jag mår över förväntan faktiskt. Trodde jag skulle däcka och ha jätteont i kroppen när vi kom hem men vi har varit duktiga med att gå och lägga oss i tid och tagit det hyffsat lugnt. Mår faktiskt även riktigt bra för att ha flängt runt på mängder av ställen igår + storhandling. Tröttheten är ju fortfarande som den är, men den kommer man ju aldrig ifrån, tyvärr. 
 
Imorse på morgonpromenaden så pratade vi nästan enbart om bröllopet, det känns så nära men det är ändå mer än ett halvår kvar, det kan ju tyckas som ingenting men ändå lång tid. Vi pratade om maten och tårtan främst. Det jag gillar med att bo så här i en by är ju att Tonny och hans föräldrar har en massa kontakter som man kan ta nytta utav. Nu känns det lite som man bara står och trampar men jag tror saker och ting kommer komma igång på riktigt snart, det känns ju som att man vill få iväg inbjudningarna innan man börjar med resten, men vi har sagt det att vi påbörjar i princip allt nu så får man ju se, vissa saker kanske man inte kan fortsätta med för ens i mars och vissa saker måste spikas nu. Så underbart det är att få planera det här med sitt livskärlek, vi har samma åsikter och tankar om allting, det underlättar ju verkligen ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0