bröllopsklänningbonanza

Weddingdressinspo
God morgon på er! Och glad fredag får man ju ändå säga. Här är det värkigt och dant, försöker även att ställa in mig mentalt på den där hemtentan som kommer idag, det går sådär, men jag ber till gud att den är något sånär. Känner mig rätt så off idag, ni vet när man knappt vet om man är glad eller arg? Haha, jag har ju mina förklarliga anledningar, men det är ju alltid lika störigt ;) Tänkte att jag slänger upp ett litet bröllopscollage så här på morgonkvisten, min klänning är inte i närheten utav någon utav dom ovan, men visst är det vackert? På tisdag ska jag och mamma iväg till en nära släkting som är jätteduktig på att sy, hon ska se om hon kan hjälpa oss med de justeringar som jag önskar. Jag kanske inte har berättat än att jag kommer ha mammas brudklänning? Den är såå vacker och när vi var uppe senast så skjutsade vi iväg Tonny och pappa så jag kunde prova den, den satt som en smäck! Dock är det några småändringar jag önskar, men ja, den är så vacker som sagt. 
 
Nu ska jag fortsätta ställa in hjärnan på hemtentan, så vi hörs lite senare igen ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Teresia

Så underbart det låter, ja med brudklänning alltså:)

Svar: Hihi jaa :) Det är verkligen en underbar känsla :) När det kommer till hemtentan är det inte lika underbart ;) haha.
Emmas fibromyalgi

2013-11-15 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0