colour masque och bröllopsfotograf

det efterlängtade paketet
 
God förmiddag på er! Jag sitter här och fryser, så otroligt kallt det var imorse på promenaden, burr! Ska snart in i duschen och värma mig och även använda min efterlängtade colour masque, wooho. Hoppas den biter som attan på min utväxt. Annars då, jo vi ska roa oss med att storhandla idag. Kylskåpet och skafferiet ekat tomt så det blir till att hänga i Hyllinge efter Tonny gymmat och vi ätit lunch. Lika bra att få det gjort så jag kan fokusera på plugget dagarna som kommer nu. Jag har en hemtenta som kommer nästa fredag och jag förbereder mig redan mentalt för den, usch säger jag bara. Är så trött på att skriva uppsatser hit och dit hela tiden, men det är ju så det är med pluggeriet. Sen är det massa planering inför bröllopet också, iih så skoj det är. Vi har bokat en helt underbar bröllopsfotograf och den 14 december har vi provfotografering, ska bli så otroligt kul så jag kan knappt vänta alltså. Beatrice Bolmgren hittade jag här på nätet och jag är så överlycklig att jag gjorde det, hon känns helrätt inför detta och bilderna hon tar är gudomliga, precis så som jag föreställt mig. Hon kommer vara med hela dagen-D, så grymt! ♥
 
 
P.S Gjort en ny kategori här nu, "Bröllopet", tänkte att det kunde vara kul att ha allting samlat där :) D.S
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vilken fantastisk duktig fotograf du verkar ha hittat. Jätte fina bilder. Hoppas att du får en bra dag. Kram

Svar: Åh tack Emmelie! Jag är verkligen supernöjd :) Hoppas du också får en fin dag utan värk, massa styrkekramar
Emmas fibromyalgi

2013-11-06 @ 09:27:30
Postat av: Beatrice Bolmgren

Men ååh vad söt du är, det ska bli såå roligt att vara mer på dagen D! :)

Svar: :)) Jaaa som vi längtar :D Men först längtar vi ihjäl oss till provfotograferingen ;) haha
Emmas fibromyalgi

2013-11-06 @ 10:52:46
URL: http://beatricebolmgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0