En underbar lördag och söndagmorgon

Bilder från gårdagen
 
Åh vilken otroligt mysig och underbar kväll vi hade igår. Vi började med att äta ostbricka och dricka champagne, farmor fick massa presenter och även Bobbo fick ett paket. Sedan åkte vi in till Amaranten och åt en så otroligt god trerätters. Bilder från middagen visar jag senare.
 
Nu har jag och Bobbo precis kommit in från morgonpromenaden, jag visade honom vart vi bodde förut och även farmor och farfars gamla hus som jag växt upp i. Nu ska vi äta frukost och sedan ska vi till min kusin Ullis för fikamys! Som jag längtat efter att träffa dom, ska bli så kul att Bobbo äntligen får träffa dom med. Vi hörs senare ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Emma, du är så fin :D

Svar: Ååh :$ Tack så jättemycket Moa, blir så generad varje gång du säger så :$ :)) <3
Emmas fibromyalgi

2013-11-03 @ 16:15:07
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0