Flyttbilder och micropauser

bilder från min flytt från Täby till Skåne
 
Tror aldrig jag har visat dessa bilder? Blev så varm i kroppen nu när jag såg dom, framförallt bilden på mig och Bobbo, man verkligen ser hur lyckliga vi är ♥ Det var sådana mysiga dagar från den stund han kom upp till Stockholm för att hjälpa oss flytta alla grejor till vi kom in i lägenheten med alla mina grejer och sedan pustade ut efter den 55 mil långa vägen ner. Det var dagar med mycket känslor vill jag lova. 
 
Nu har jag suttit och pluggat hela dagen och jag har en bit kvar. Jag kämpar på med mina små korta pauser, känns som att jag pausar mer än jag pluggar men om jag inte tar mina pauser så märker jag hur jag inte kommer ihåg vad det är jag läst, så hellre pauser än att behöva läsa om allting sjuttioelvagånger. Annars är måendet likadant för oss båda, vilket är riktigt segt. Längtar tills jag har pluggat klart och jag kan göra middag så vi kan sitta och ta det lugnt i soffan sen till Bayern München - Dortmund, fotbollskväll it is! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0