"Glass är bästa medicinen"

 
God morgon på er! Hade ni en bra lördag? Vi avslutade iallafall vår med att titta på Wolverine och äta glass, eller ja, jag åt glass och jag kanske hackade ner choklad och banan också. Bästa svärfar kom och lämnade av lite grejer här om dagen och då hade han även handlat glass, jag tror han läste mina tankar för jag var såå sugen på det och mormor sa alltid: "Glass är den bästa medicinen", och man måste ju lyssna på sin mormor, eller hur? 
 
Nu har jag precis gjort mig en kopp te och även orkat duscha, så man känner sig lite piggare, för nu måste jag sätta igång med uppsatsskrivandet. Och hörrni, ni glömmer väl inte bort att gratta er pappa idag? ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0