humorn finns ändå och snabba dukar

 
Hej på er! Hur är er lördag än så länge? Jag har, feber till trots, hunnit läsa 63 sidor, har 35 kvar, sen kan uppsatsen påbörjas. Den är jag dock inte jättetaggad på, men känner ändå en glädje i att jag snart kan pusta ut för någon dag när det gäller historian. Denna uppsats ska vara inne på måndag sen har vi ingenting fram till fredagen då vi får vår feta hemtentamen som ska skrivas på hela nästa helg. Dock har jag ju bokhistorian också men där är det bara två kapitel att läsa än så länge. Jag är ändå stolt över mig själv som klarat av att läsa så pass mycket idag, trots hög feber och härlig smärta i kroppen. Dock kan jag meddela att humöret har fått sig en törn i och med att vi inte gjort någonting, vi har ju inte gått våra morgonpromenader nu på två dagar och det känns! Mitt humör blir helt knäppt när jag inte får röra på mig och att bara sitta still är hemskt. Tonny känner självklart likadant men han är lite duktigare på att inte visa det, jag har dock svårt att låta glad och uppåt när jag inte är det ;) Men som jag skrev till kära svärmor när hon smsade mig för en stund sedan: "Vi har tur som har varandra och humorn", för den är det fortfarande inget fel på. 
 
Nu till bilderna. När vi åkte upp till Täby så hade jag med mig mitt presentkort från förra julen på butiken "Himla" i Täby centrum. Jag har haft riktigt svårt med vad jag skulle köpa för dom, men efter några om och men så bestämde jag mig för att det fick bli löpare :) Så vi gick dit och klämde och kände på lite olika material men fastnade för dessa som är helt i linne och underbara färger, vi har nämligen redan en vit, en beigeaktig och en till julen. Längtar som attan när vi är friska och krya och kan måla om köksbordet. Vi har sagt det att vi vill hinna med det innan alla julbestyr, kommer bli så fint! 
 
Humorn som sagt... Jag sitter här nu och bloggar och Tonny frågar: "Skriver du om löparna? Dom är Himla fina"......
 
 
Jag hoppas det är febern som "skämtar". 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0