ljuslyktor och tågskumpande

 nya och otroligt fina ljuslyktor som vi fick av mamma och pappa i förlovningspresent
 
Åh! Jag älskar dessa ljuslyktor ♥. Kan knappt vänta på att få tända de första ljusen i dom, tror att de kommer lysa upp så vackert. Vi fick dom som sagt av mamma och pappa i förlovningspresent och Johan och Jeanette fick likadana. Vill ju tända dom nu! Men jag får hålla mig. Som förra året vid den här tiden så går mitt huvud på hög-jul-varv kan jag meddela. Kommer ihåg hur jag satt och "knarkade" "Jul med Ernst" och "Leila bakar - jul" i ett. Det har jag även ett sug efter att göra nu, men jag måste hejda mig lite. Dels för att det inte finns riktigt så mycket kosing som jag skulle önska till att fixa och dona, dels för att jag måste fokusera på plugget nu några veckor fram. Men sen, då är det jul till tusen vill jag lova. Då kanske det kommit lite snö här till Skåne också.
 
Nu har vi precis ätit lite. Tonny kom hem med kinamat efter gymmet, så otroligt skönt efter man varit borta flera dagar och kylskåpet ekar tomt. Jag sitter här dock med en mycket skum yrsel... Undrar om det är åksjuketabletterna som vi tog imorse, tror det är i kombination med för lite sömn, tågskumpande och denna rediga trötthet som både jag och Tonny känner nu. Vi är verkligen helt slut, haha. Piggelinerna här borta! Nu ska jag gå och dricka lite vatten och det kanske blir en kopp te eller två också.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, jag börjar också bli väldigt, väldigt sugen på jul. Haha, jag kan skicka ner lite snö när den kommer sen. Hur ska ni göra? Blir det jul i Skåne eller i Täby? :) :*

Svar: Ja!! Vill ha det nu! haha. Jaaa skicka ner lite sen är du snäll vettja :D Det blir jul i Skåne för vår del detta år, men mams, paps och farmor kommer ner sen över nyår och firar med oss och Siv och Tommy :D Nästa år blir det förmodligen en hel vecka (om inte mer) uppe i Teeeby, då kan Tonny planera semestern lite mer osv också :D Hur blir det för er? :-* <3
Emmas fibromyalgi

2013-11-05 @ 16:11:50
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: Moa

Skickar med expresståg ner sen ;) Vi lär ha en del över om jag känner Norrland rätt.
Åh, mysigt med Skånejul! :) Och smart att de kommer ner och firar nyår. Då slipper du åka och ha dig också.
Vi firar jul med Magnus familj här i Umeå. Hans syster har fått en liten bebis för någon månad sedan så vi vill så gärna vara med på hennes första jul även fast hon inte kommer komma ihåg det i framtiden, haha :) :*

Svar: Schysst ;)! Haha, ja så är det ju. Ja det ska bli supermysigt faktiskt, kan knappt vänta :) De har precis samma värderingar som vi har, det här med julemys och mycket mat, hemmalagat, Kalle kl 3 och ja du vet, allt det där man önskar :)Ååh så mysigt! :D Det förstår jag verkligen, låter så gosigt ju :)!
Emmas fibromyalgi

2013-11-05 @ 16:54:59
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: Rebecka

Åh vilka fina!

Svar: Tack så jättemycket :)
Emmas fibromyalgi

2013-11-06 @ 21:10:45
URL: http://alltomrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0