Min nya bröllopsbibel

my new bible
 
Ojojoj så glad jag är för den här tidningen! Eller som jag från och med nu kommer kalla den, min bibel. Herrejösses, allt finns ju med! Och en jättebra planering i slutet av den med månadsindelning, verkligen perfekt för en förvirrad bride to be ;) Nu har jag självklart en massa tankar och planer som min kära fästman kommer få ta del av när han kommer hem. Som jag saknar honom förresten, vi har ju varit med varandra varje dag i nästan två veckor nu och så helt plötsligt är han på jobbet? Taskigt va? ;) Nejmen, det känns ju lite skumt. Nu ska jag gå och fixa lite här hemma, vi köpte nämligen lite blockljus när vi var på Ikea förra veckan och inhandlade hutchen och har en liten idé som jag tror kan bli fint på vardagsrumsbordet ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0