Nytt på Tradera - igen!

Hissgardin med julmotiv
 
Stickad kofta
 
en gammal älsklingsblus
 
svart plisseradlångkjol
 
Svart pennkjol
 
mysig collegetröja
 
svarta pumps, aldrig använda
 
Har lagt upp lite nytt på Tradera. Dock är vissa grejer upplagda igen, hoppas på bättre lycka denna gång! Det är ju inget fel på sakerna, tvärtom. Jag är så förundrad över att dessa saker inte blev sålda, alla är mina favoriter, haha. Dock har jag aldrig använt skorna, får så ont i tårna när jag har högklackat (tack även för det fibro). Allting har ett utropspris på 1 kr. In och kika HÄR :) 
 
I övrigt så har jag suttit och pluggat en stund, druckit kaffe och även gosat lite med min sjukling till fästman... Japp, han sitter här med feber bredvid mig, min lilla skruttis.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

vad fina grejer!

Svar: Tack så jättemycket :))!
Emmas fibromyalgi

2013-11-07 @ 17:38:19
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0