sämre och uttråkande utläggning

blir ju inte alls sugen på Amarantenmiddagen vi fick i lördags...
 
Urk. Snacka om noll i energi och jag bävar inför morgondagen då jag har en massa plugg att göra. Jag har ändå läst en hel del idag men det är mycket kvar. Men, jag försöker se det positivt och inte tänka så mycket på det. I övrigt så är det sämre än förut för vårt mående. Orkar inte ha en längre utläggning om det utan vill egentligen bara gå och lägga mig. Vi har iallafall ätit middag och kollat på "The Bourne Legacy" och Idol, filmen var faktiskt bra om än lite lång kanske och Idol var helt ok. Nej, nu har jag inte mycket mer att tillägga, vi hörs imorgon helt enkelt, då ska jag visa er lite nytt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0