som jag älskar dig, mamma <3

puss på min älskade mamma ♥
 
Som jag älskar min mamma alltså. Innan så var jag riktigt nere, mådde bara "blääää" och hade svårt att rycka upp mig (ni vet den där tjejigaperioden i månaden som allt som oftast bara sätter sig på humöret?!) så då pratade jag med mamma och hon fick mig på bättre tankar och fick mig att må bättre igen, som alltid. Jag vet inte vad jag hade gjort utan henne, hon har gjort så mycket för mig så jag kan verkligen inte beskriva det med ord och hon finns alltid där för mig! När vi pratade så kändes det som att jag sålt smöret och tappat pengarna men nu känns det som att jag inte ens behöver sälja smöret för att håva in stålarna, som en riktigt powerwoman känner jag mig nu. Hon sa att jag skulle ta en skön dusch och sen skulle det kännas bättre, så jag ställde mig i duschen och tog duschmunstycket över ansiktet och bara blundade och sen så skakade jag på huvudet och lät alla negativa tankar skakas bort och det hjälpte! Nu har jag fått min tenta och jag har valt ut en fråga som jag tyckte passade mig bäst och jag ska nu sätta igång tänkte jag, jobba systematiskt och ta en del i frågan i taget, då brukar det mesta komma utav sig självt. Vi hörs snart igen mina godingar ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt

gosgosgos

2013-11-15 @ 12:38:31
Postat av: Mams

Naw!! <3 liten på jorden, men stor i orden!?

pysss <3<3

Svar: Hihihi kaaanfe liten på jorden med sann i orden? :D Pyyyyyysss <3 <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2013-11-15 @ 13:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0