strömavbrott och lyckogråtstillfällen

 
Vi hade ett litet strömavbrott här för en stund, så kunde inte kika in och skriva för ens nu. Jag har fått i mig lite lunch och även kollat två nya avsnitt av min feelgoodserie Vänner, blev överlycklig när jag såg att Viaplay fått in säsong 10, haha. Nu ska jag sjunka tillbaka ner i soffan med en kopp kaffe och fortsätta läsa i denna underbara tidning jag fick av kära svärmor igår!! Kan ni tänka er hur glad jag blev? Insuper allting som står och jag har redan haft två lyckogråtstillfällen idag, det är helt sjukt att jag kommit att bli så här blödig och känslosam, men jag älskar det faktiskt ♥
 
/Emma som går och förbereder några näsdukar inför läsandet av kärleksreportaget
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0