att både älska och hata dessa morgnar

 
God morgon på er där ute! Jag vaknade till att Tonnys telefon ringde vid kl 5. På ett sätt älskar jag dessa morgnar, när Bobbo ska åka och jobba, för innan han går upp så håller han alltid om mig, jag får ligga på hans bröst och bara snusa på honom. När han sedan går upp och gör sig i ordning så ligger jag och väntar på att han ska komma in, lägga sig ovanpå täcket i sina fina jobbkläder och jag får återigen krypa upp i hans famn. Jag får höra hur vacker och söt jag är och att det bara är denna jobbdagen kvar sen är vi lediga i två dagar igen. Det är så underbart att jag knappt kan beskriva. Men sen, så fort han pussar mig hejdå och kliver ut genom dörren och åker iväg till jobbet så avskyr jag dessa morgnar. Ni anar inte hur jobbigt det är att vara ifrån honom. Dock försöker jag alltid hitta det positiva, och det positiva i det hela är ju att jag har en hel dag att plugga på, vilket jag behöver. Jag ska verkligen göra mitt bästa idag, så jag kan vara helledig imorgon med Bobbo. På torsdag måste jag plugga, då ett gemensamt arbete börjar i Historian. 
 
Nu ska jag sitta och vänta på att mamma ringer och även göra kaffe, sen är pluggdagen igång! Skriver lite mer snart, denna tisdagmorgon har inte varit så skoj måendemässigt ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0