Att synas i mörkret och ny B&J-smak!

två mobilbilder från veckan
 
Ojojoj så sliten jag känner mig. Nacken och axlarna värker och tröttheten säger: "Tjena!! Här är jaaag!" ungefär. Vilket jag inte uppskattar... någonstans. MEN, till något bättre och roligare. Vi var på Ica tidigare och vi (Läs: jag) fick med oss (med lite lätt hundögonsblinkande) en ny smak av Ben & Jerry, "Clever cookies" heter den, som jag ska sleva i den ikväll, det är nästan så jag inte kan hålla mig från frysen nu. Är det någon av er som ätit den innan? På tal om frys, nu när det börjar bli mörkt ute (och därmed kallare) så får ni inte glömma bort att klä er så ni syns om ni rör er ute på morgonen eller sen eftermiddag/kväll! Tänk, du ser bilarna men bilarna ser inte dig! Om du inte har en snygg reflexväst som jag har, det vill säga ;). Hoppas ni alla har en jättemysig fredag, det ska vi ha. Imorgon och på söndag jobbar Tonny och då är det plugg i massor för mig som gäller så vi får passa på att mysamysamysa och ladda jobb-/pluggbatterierna nu. Kram ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0