Blond och fredag

 
Tur vi ska iväg idag så vi kan ta lite bilder, har bildbrist kan jag meddela. Så, denna fredagsmorgon bjuder jag på lite gamla godingar, eftersom jag ändå berättade om mitt blonda hår så tänkte jag att ni kunde få se hur det såg ut. Får höra rätt ofta att folk inte känner igen mig från dessa bilder. Inte så konstigt kanske. 
 
Iallafall, idag ska vi som sagt till Väla och jag är så taggad! Efter ett par dagar med råplugg så känner jag att jag har gjort mig förtjänt utav det och även Tonny som jobbat än mer denna vecka än vanligt. Ska bli så mys att bara  få vara med honom hela helgen. 
 
Annars då, Jo tack. Lite ont här och var, trötthet från h*lvetet som vanligt, men annars känner jag mig rätt bra faktiskt. Humöret är på topp och så länge det är det så brukar det andra följa efter. Hoppas ni får en jättefin fredagförmiddag så hörs vi snart igen ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0