dagen före Stockholmsresan - längtan!

 
Hej på er! Åh, sicken dag. Imorgon vid den här tiden sitter vi på tåget till Stockholm till min kära familj. När jag vaknade imorse så kände jag en sådan lycka, för efter den här dagen så är Bobbo ledig i en hel vecka, vi ska till Stockholm och fira alla möjliga saker, jag ska få gosa med min kära kusin och hennes familj, Bobbo ska få träffa dom för första gången och det ska bara gosas! Jag kommer tidsinställa lite inlägg till imorgon när vi sitter på tåget, då vi inte har köpt någon internetuppkoppling. Slutförde även det där som jag nämnde igår, ni kanske kan lista ut vad det är?
 
Jag är fortfarande riktigt trött och rätt orkeslös, även om det börjar bli lite bättre. Men idag ska det pluggas, packas klart och ska även till Ica för att skicka iväg ett till paket. Jag hoppas så innerligt att den där hårinpackningen kommer idag också. Vi ska upp riktigt tidigt imorgonbitti, Tommy kommer och hämtar oss vid tjugo över fem för att köra oss till Hässleholm, så det blir tidig läggdags och jag vill hinna med en hel del innan dess. Men vi hörs lite senare, nu ska jag börja plugga och fixa. Kram på er så länge ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0