Fibromyalgi på "Fråga Doktorn"

 
Jag fick ett mail av Nathalie igår där hon skrev att "Fråga Doktorn" hade tagit upp fibromyalgi, väldigt intressant! Om ni inte har sett det eller inte visste om det så kan ni titta på det HÄR. Om ni inte vill se hela så spola fram till 08.15, där börjar inslaget och pågår till 18.10. 
 
Jag får upp massor med tankar, åsikter och jag skulle kunna föra en lång diskussion om det dom säger, framförallt det Professorn Marie Berg säger i slutet om att vården har blivit bättre på vetskapen om hur man ska behandla patienter. Jag kan säga så mycket som att jag inte riktigt håller med henne där. Får se om jag orkar skriva ett längre inlägg med mina åsikter sedan. Hoppas ni tar er tid att titta på inslaget och tack så jättemycket till Nathalie som tipsade mig om detta och önskade mig allt välmående ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0