först bryta ihop. Sen bygga upp.

saknar redan sommarljuset 
 
Ville bara stoppa in och säga hej, typ. Jag mår bättre iallafall. Ibland så sköljer allting över mig och allting känns som Mount Everest, smärtan är för hög, tröttheten för stor, orkeslösheten för förlamande.. Ja.. Sen är skolan riktigt påfrestande den här veckan men efter jag brytit ihop i fosterställning i sängen inlindad i en filt, fått i mig lite te och Emma-kaka (Tack svärmor återigen, den räddade min dag!) så lyckades jag skicka in den första delen av Historiauppgiften som skulle vara inne imorgon. När jag hade skickat in den så kändes det så himla skönt och vi gick ut på en promenad och jag kände verkligen hur mycket lättare jag var. Det är en lång bit kvar i plugget för denna vecka, men jag är iallafall en bit på väg och kan kryssa en sak på listan. Nu ska vi ta det lugnt här framför datorerna ett tag och sedan blir det nog mer serier i soffan. Hoppas ni har en jättebra och mysig onsdagskväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0