I chocktillstånd och tack så oerhört återigen.

 
Åh. Vi är fortfarande helt överväldigade, jag är nog i chock tror jag för varje gång jag tittar på min och Bobbos ringar så blir jag helt ställd. Är det på riktigt? Gick verkligen min drömprins ner på knä igår på platsen där vi föll för varandra första gången vi träffades? Ja, han gjorde ju det! Jisses, det är väldigt svårt att förstå fortfarande och jag är helt matt och i ett sådant lyckotillstånd att jag inte vet vad jag ska säga egentligen. Jag måste bara tacka alla återigen som skickat oss lyckoönskningar, vi blir så glada och rörda för det! Tack så himlahimla mycket, ni är så fina ♥
 
Min fästman (!) fyller 28 år imorgon, så på morgonpromenaden så bad jag honom gå hem när vi kom in till byn så jag kunde gå lite ärenden. Han åker till jobbet idag vid fem tiden och jobbar natt, det känns inte riktigt bra. Jag gillar verkligen inte när han är iväg, och då framförallt inte när det är natt och han åker på larm ibland. Det jobbigaste är nästan att jag ska sova den här tiden och inte kan skicka ett sms ibland för att kolla att allt är okej. Men jag går upp tidigt imorgonbitti innan han kommer hem vid halv sju för att duscha och göra mig iordning så jag inte behöver störa honom när han ska sova. Sen när han går upp vid två-tre imorgon på dagen så kommer jag ha fixat massa gos till min prins. Det ser jag fram emot ♥
 
Kommer skriva en liten berättelse sen om gårdagen, när jag smält allting och verkligen kan fokusera helt på det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0