Julpyntets vara eller icke vara?

 
Förutom alla uppblåsta träd så såg vi även detta på morgonpromenaden. Julpynt. Mitt i oktober. Jag trodde jag skulle sätta tuggummit i halsen när jag såg detta! Det var inte en liten ljusslingan, nejnej, jag talar hela artilleriet! Det var ljusslingor i fejkgranris, det var tomtar som stack upp här och var, trädgårdstomtar, bjällror, allt! Om ni frågar mig så tycker jag det är helt åt skogen och bara vansinne, men vad vet jag, folket kanske älskar julen lite extramycket... Själv skulle jag tröttna lagom till ja... första advent?
 
Nåja. Vi har iallafall inte plockat fram julen, men, vi har plockat fram resväskorna. Tonny är nästan klar med sin packning till och med, så ivrig är han att åka till Stockholm, min skåne-påg. Jag hade tänkt att påbörja imorgon i lugn och ro, ni vet det där med minnet och listorna? Så en inte glömmer hälften. Jag ska även fixa naglarna imorgon, ska bli så skönt. Jag hade även det som morot när uppsatsen stod mig i halsen, så jag ska njuuuta vill jag lova. Hoppas ni har en jättemysig tisdagskväll, vi hörs imorgonbitti ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Karl

Ja du det är frågan, julpynt är mysigt!

2013-10-29 @ 19:39:17
Postat av: Leo

Känns lite väl tidigt med julpynt redan, men det är väl upp till var och en antar jag! :-)

2013-10-29 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0