Lite new in

 
Jag kom på att jag glömt visa er alla tröjor jag införskaffade mig från Members inför höst och vinter. Jag tänkte att jag börjar med de vita. Jag är totalkär i den översta, den är från Nowhere och jag fick den för 200 kr tror jag? Den hade kostat 700! Den är så mysig, men det tror jag ni ser på detaljbilderna. Polotröjan är också så go och härlig. Jag kan knappt vänta på att "få" använda de, jag vill ju gärna klä upp mig lite när jag använder saker för första gången. Lite knasigt kanske, men det blir väl kanske så när man inte kan unna sig saker så ofta. Vi ska till Väla i helgen så då kommer jag äntligen kunna använda någon utav dom. Jag rekommenderar verkligen Members.com för er som inte är medlemmar där, som sagt, de har sålt ut höstkläder för ynga 50 och 70 kr plagget (de svarta som jag ska visa er senare) bland annat!
 
Nu har jag vilat lite framför "The Kennedys" och även fått i mig lite lunch så nu är jag fit for fight för lite plugg, tror jag iallafall. Kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0