Lite tankar om plugg i kombo med fibro

 
Nu har jag läst igenom mitt material och har börjat skriva på uppsatsen. Jag är rätt seg i huvudet nu och tänker nog ta ut lunchen lite tidigare för att sedan fortsätta när jag är lite mätt i magen och hjärnan fått lite att pigga upp sig med. Någonting som kan störa mig när det kommer till plugg i kombination till fibron är detta med förlust av ord. Det märker jag sådan tydlig skillnad på nu när jag skriver arbeten gentemot förut när jag gick i gymnasiet och inte hade fibron i samma utsträckning som nu (den utvecklar sig ju med tiden). Det stör mig rätt mycket måste jag säga. Det gör ju att arbetena tar lite längre tid och man får inte samma flyt i skrivandet. Tur då att jag sitter hemma framför datorn och kan slå huvudet i bordet för att skaka fram orden och inte på en tenta i en aula, det hade nog varit rätt... uppseendeväckande... 
 
Nej, nu är det dags att värma på mat! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0