Mitt egna tankearkiv

Två bilder från gårdagens förlovningsfirande
 
God onsdagsförmiddag på er! Hur är allt med er? Här är det bra, gick upp kvart i sex för en morgonpromenad. Vilken underbar start på dagen det är alltså. Tonny är dock på jobbet så jag gick själv, men det är så härligt ändå, trots att jag saknar hans sällskap. När jag går själv så har jag alltid musik i öronen och bara går och tänker på allt och ingenting, just nu så är det dock tankar om allt, hur lycklig jag är, livets underbara vändningar, men även mycket tankar om fibron. Oftast så går jag och tänker på fibron, hur den ter sig, vad jag lärt mig och jag kommer på nya saker hela tiden, varför jag mår som jag gör och så. Det underlättar att ha en anledning till allting. Jag är verkligen en sån person, jag vill ha anledningar till allt som sker. Även varför människor är som dom är, det finns alltid orsaker till varför man är som man är och jag älskar att få veta om dessa orsaker. Allt vi är med om formar oss, så tänker iallafall jag. Tankarna går verkligen på högvarv när jag går, men det är så härligt för när varje tanke är klar så stoppar jag undan dom i olika högar i huvudet, vissa som jag ska komma ihåg, vissa som är färdigtänkta, vissa jag vill glömma bort och vissa som jag vill göra någonting med. Låter säkert jätteflummigt men det är mitt egna arkiv som bara jag bestämmer över, en härlig känsla.
 
Nu ska jag snart iväg för att fixa naglarna, ska som sagt bli så skönt! Sen ska jag göra några ärenden i byn, sen hem och äta lunch och plugga. Vi hörs lite senare! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Det låter kanon med olika tankehögar i huvudet. Ska försöka med det jag också. Flummigt eller inte, så länge saker och ting fungerar för en så är det ju bara bra :)

Svar: Ja men det fungerar faktiskt. När jag tänker tankar som drar ner mig eller som jag inte mår bra utav eller som jag helt enkelt inte vill tänka på så brukar jag fantisera upp en papperskorg i huvudet, som det finns på datorn, och tänka sen hur jag drar den här tanken till papperskorgen och sedan tömmer den. Det funkar faktiskt :) <3
Emmas fibromyalgi

2013-10-31 @ 07:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0