morgonrutiner och handledssmärtor

redigerad bild, tagen i Skäralid
 
Och idag är det tisdag, vilket innebär att T är på jobbet men om bara nio timmar har vi tre hela dagar tillsammans. Ni anar inte hur lycklig det gör mig, finns inget bättre än våra lediga dagar tillsammans. Jag blir väckt varje morgon med ett "god morgon älskling" i örat och en puss, en arm som läggs omkring mig och drar in mig i hans famn, jag svarar med att krypa så långt in i famnen som jag bara kan och säger "god morgon hjärtat" och pussar på honom. Sen ligger vi där tills hans blir alldeles för rastlös (jag hade kunnat stanna där hela livet) och vi går upp, klär på oss våra gå-kläder, tar vår morgondricka och knyter på oss skorna och klär på oss allt som krävs för att inte frysa på promenaden, sen går vi ut, pratar om framtiden och allt mellan himmel och jord, kommer in efter en 8-9 km och gör frukost, äter den och tåflörtar med varandra under bordet. T blir alltid klar innan mig så han börjar plocka undan och diska undan frukosten och när vi är klara så går vi in och sätter oss framför datorerna. Efter någon timme går han iväg och tränar och jag gör mig i ordning... Ja, helt underbart är det. 
 
Idag är det plugg som gäller. Igår så blev det inte mycket pluggande då jag mådde riktigt kasst, kylan börjar sätta sig i handlederna (precis som förra hösten) och jag tror det är dags att plocka fram mina handledsvärmare och handledsstöden. Vid tre-tiden ska jag möta upp svärföräldrarna en stund och sedan blir det hem och invänta prinsen sen är det myskväll som gäller. 
 
Förresten så blev jag glattöverraskad när jag loggade in här på bloggen imorse! Så många ni är som hittat hit, så jag vill önska er välkomna och hoppas ni ska trivas. Ni får gärna skriva lite om er i kommentarsfältet ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0