Mupparna med elen

Söta Moa på gräsmattan
 
Önskar jag kunde säga att det är sådant här magiskt väder här idag. Men istället väntade ynka 5 + ute nu på morgonpromenaden och dimma, usch. Hoppas det vänder sen. Vi har även haft avstängd el nu i en och en halv timme på morgonkvisten, men nu är den tillbaka igen. Dom har hållt på så i några veckors tid, helt plötsligt, utan förvarning så har dom stängt av elen. Inte så jättesmart då saker och ting kan gå sönder när man använder det och elen går. När det hände i helgen så gick Tonny ut till dom och frågade vad dom höll på med och mupparna förstod nog då att man inte bara kan stänga av den helt utan vidare för igår när Tonny kom hem från gymmet så satt där en lapp i trappuppgången, tur att de lär sig någongång ;) 
 
Jag har börjat få lite känningar i halsen och både jag och Tonny är småsnuvviga.. Hoppas verkligen inte det bryter ut utan bara försvinner :) Jag försöker mota olle i grind så mycket jag kan. Jag måste säga att jag blir så glad av alla kommentarer jag får då och då, det värmer verkligen jättemycket, stor kram till er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0