Ny dag, nya tag!

 
Ny dag, nya tag! Jag satte mig framför datorn en timme tidigare idag än vanligt. Plugget kallar som aldrig förr. Sammanbrottet jag hade igår var skönt på ett sätt, för det fick mig att se helheten utav det jag har framför mig nu, jag har sett plugget i vitögat så att säga och det gör ju att jag inte kommer få några fler överraskningar. Det är bara att köra på så gott jag kan med essän i Bokhistorian och det andra som ska göras i Historian. Visst, jag är fortfarande kopiöst irriterad och arg på Bokhistorians upplägg med dansklitteratur, men det hjälper ju inte att lägga energi på det. Jag får se till känslan när allt är klart. Tre dagar efter uppgiften ska vara inne så åker vi upp till Stockholm, till min älskade familj och det kan ju omöjligen finnas någon bättre morot och belöning! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0