Nytt upplagt på Tradera + gröt i huvudet

 
Har precis lagt upp dessa godingar på Tradera, utropspris 1 kr! Tala om att det finns saker att sälja nu när man förändrats lite kroppsmässigt... Kommer knappt ha någonting kvar i garderoben känns det som ;). Nej, skämtåtsido. Tror mer jag tagit förnuftet till fånga och insett att det inte kommer användas mer, har inte använt dessa på hur länge som helst, så varför skulle jag använda dom nu? Dessutom när det är för stort? Ja, halsdukarna är ju inte för stora, men används inte iallafall. Ni hittar alla annonser HÄR
 
 
Nu ska jag gå och fortsätta plugga. Fick gå och sätta mig i köket istället förut, det fanns för mycket lockande saker här på datorn att titta på + att huvudet är helt grötigt så att skriva uppsats funkar bara inte då. Satsar på att läsa mina två kapitel i historian istället då. Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0