Oh happy days!

Den vackra vyn från vårt köksfönster
 
Måndag och ny vecka, nya tag och nya drömmar att förverkliga. Eller nått. Men för mig börjar iallafall den här veckan på bästa möjliga sätt, mamma berättade precis en helt underbar grej och jag började bokstavligen studsa i kontorsstolen, jag hade tur att jag inte hamnade på golvet. Dock är Tonny iväg på utbildning men han kommer hem vid fyra igen, och vi fick vår morgonpromenad och frukosten tillsammans, så jag ska inte klaga :) Jag ska hoppa in i duschen nu, koka kaffe och klä på mig mysiga kläder och sedan dyka ner i historiaboken tänkte jag. Vädret här i Skåne är riktigt tråkigt idag, regn och riktigt igenmulet på himlen, men jag tror att mitt humör sken upp rätt så gott nu. Ooh happy days ♥
 
Positiva-Emma is back! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Bolmgren

Wihoo, ta det försiktigt så att du inte slår dig när du studsar i stolen bara ;)

Svar: Wiihoo big time :D Haha, jag ska försöka ;) Har hört att golv tydligen ska vara hårda...
Emmas fibromyalgi

2013-10-14 @ 11:19:42
URL: http://beatricebolmgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0