Orkeslösheten och materialintag

 
Denna orkeslöshet. Jag kan inte med ord beskriva hur trött jag är på den. Oftast så trycker jag undan den, försöker inte att tänka på den, men ibland så går det bara inte. Jag tror dessa uppsatser och detta ihärdiga pluggande som varit de senaste dagarna verkligen tagit ut sin rätt på fibron. Igårkväll hade jag den skummaste känslan i benen, det var nästan så jag knappt kände dom, fötterna tog in allt material och när jag gick på köksmattan så gjorde det så ont, det bara skar i fötterna. Jag förstår mig inte på den grejjen, hur fötter och händer "tar in" materialet? Det är så obehagligt så jag tror inte ni förstår. Jag undrar om det bara kommer bli värre, efterdyningarna av pluggandet, eller om det kommer vända idag, jag hoppas det iallafall och jag kommer göra allt för att det ska vända. Tänka positivt och bara försöka ta in all kärlek jag får av Tonny, Siv och Tommy. Och sen fokusera på fredagen, såklart ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej Emma! Du är grym vill jag börja med att säga. Är en tjej på 24 år, som haft de allra konstigaste symptomen senaste året, och varit hos diverse olika läkare, men inte hittat något. Misstänker fibromyalgi, och symptomen på fm-förbundets hemsida stämmer på pricken in på mina. Så även om jag inte fått någon diagnos ännu, så har jag fruktansvärda smärtor. Förstår hur du känner. Kämpa vidare! Tack för en fin blogg. Kram/ sömnlös-Anja

Svar: Hej Anja! Men åh, gud så rörd jag blir av dina ord!! Tack så jättejättemycket, det värmer verkligen så mycket. Åh, så ledsen jag blir att du också har dessa smärtor :( Om du vill får du gärna maila mig, om du vill ha lite tips och råd? Jag har ju själv slagit med läkare hit och dit och till sist fick jag ju min diagnos. Även om man vet om själv och starkt misstänker vad det är man har så är det alltid skönt (och väldigt bra med praktiskt) att ha en diagnos. Det hjälper ju mycket om du behöver gå till Försäkringskassan osv. Åh, tack så jättemycket och detsamma Anja!! Kämpa på, och ge aldrig upp, lova mig det! Hör gärna av dig, Kram <3
Emmas fibromyalgi

2013-10-31 @ 03:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0