pack- och pluggsnurr

från igår
 
Och så sitter man här återigen. Jag har inte kommit igång med plugget än. Dock har jag småpackat sådant som  kan packas ner nu och även varit förbi Ica med paketet. Så visst, jag har fått lite gjort. Jag har även pratat med farmor och hjälpt henne med sin video och även pratat om stormen som var. Ska bli så mysigt att få komma upp och krama om henne igen! Som jag saknar henne. Vi kommer springa upp till henne imorgon på eftermiddagen, jag längtar så mycket. 
 
Sen vill jag bara säga tack till er som börjat kommentera! Det värmer mig så himlahimla mycket, det ska ni veta. 
 
Nej, nu ska jag väl försöka påbörja den här pluggdagen, tror dock jag ska fortsätta packa klart det jag kan, lägga fram kläder till morgonbitti (annars finns det risk att saker och ting kommer på fram och bak, ut och in och ja...) och börja ordna upp det hela lite mer. Nu känns det bara som att huvudet är på sjuttioelva olika ställen samtidigt, och det funkar ju inte! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0