plugget rullar på som det ska - det går bra nu.

 
Idag rullar plugget på väldigt bra, vilket är så himla skönt för det har gått rätt trögt de senaste dagarna. Har hunnit med en hel del och har precis ätit lunch, städat lite och plockat fram kläder som blivit för stora. Tänkte lägga ut kläder + skor på tradera sen i dagarna, alla mina kläder jag har nu hänger i princip på mig, alla jeans är för stora och vissa tröjor ser ut som potatissäckar på mig. Både roligt och inte så roligt, hade varit roligare om man hade haft pengar att köpa nya, passande, kläder ;) Såklart. Men, jag la faktiskt en beställning igår på Members, där de sålde ut tröjor för ca 70 kr stycket, så jag slog till på några, tror inte man kan få det så mycket billigare. Om ni inte har members så skriv i kommentarsfältet så kan jag skicka en inbjudan till er via mail. Har redan handlat där några gånger, riktigt bra sida med väldigt bra priser. Nej, nu ska jag fortsätta plugga, tjing! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0