rotgrönsaker for the win!

 
Så, nu vet ni hur man äter pannkakor här (iallafall i min kära sambos familj). Har precis duschat och ska påbörja lunchen/middagen. Det blir rotgrönsaker i ugn bland annat, det är så fasligt gott. Jag bjöd min älskade på det i tisdags med fläskfilé och pasta (ett måste enligt Tonny) och han älskade det! Jag blev så glad för jag själv älskar det och det är så enkelt att göra + billigt nu på hösten. Till det blir det ett avsnitt av "Sherlock" innan det är dags för plugg för min del och datorspelande för den bättre hälften. Jo, jag är på jakt efter en griffeltavla med ram, är det någon som har något bra tips där? Är så pysselsugen! Eller en ram med "djup", alltså där man kan rama in andra saker än bilder, förstår ni vad jag menar? *Sämst förklaring*
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Bolmgren

Leta på loppisar, om du vill ha något vintage. Annars har ikea :)

Och förresten pannkakorna, så har jag aldrig heller sett någon äta pannkakor och jag är från Skåne! ;)

Svar: Åh :) Så de finns på ikea? Jag har kollat på hemsidan nämligen men inte sett några.. Men då får jag ta och åka till Väla och kika :D Tack så jättemycket!
Haha, ja jag misstänkte också att det inte gällde hela skåne ;) Såklart, men knasigt är det allt ;)
Emmas fibromyalgi

2013-10-10 @ 22:01:01
URL: http://beatricebolmgrens.blogg.se/
Postat av: Martina

Du är jättelik Laura Prepon! :)

Svar: Oj! :) Tack så jättemycket Martina! :) Det har jag aldrig hört förut :)
Emmas fibromyalgi

2013-10-13 @ 14:45:51
URL: http://frisknu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0