"självlysande" halsduk och babbel

instagrambild
 
Ooh, kokar lite! Min dropbox som jag använder till att lägga över bilder från mobilen till datorn funkar inte och jag har inte tid att fixa med det nu så det fick bli en instagrambild från imorse när jag var ute och promenerade. Visst lyser min nya halsduk upp höstmörkret rätt bra? ;) haha. Så kallt det börjar bli om morgnarna nu! Har två långarmade + jacka på mig, men det är så skönt att slippa frysa. Nu önskar jag bara att jag kunde köpa ett par thermaltights (värmetights) så jag slapp frysa om benen när jag är ute. De närmsta månaderna är det mycket mer fokus på födelsedagspresenter och senare julklappar än fokus på att köpa någonting till mig själv. Tonny fyller år om några veckor, sedan är det farmors tur och sedan är det fars dag och ja, sen börjar det verkligen närma sig till att börja köpa julklappar. Så mysigt! Älskar julen verkligen och nu när jag kommer få fira den med Tonnys familj så känns det bara så otroligt bra (Min familj kommer förhoppningsvis ner över nyår, så vi får fira med dom då, kommer bli varannat år nu när jag bor här nere). Men, nog om det. Nu måste jag sätta fart med plugget ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0