The pepparkakeater och födelsedagsförberedelser

 
Godmorgon måndag! Här ser ni lite bilder från gårdagen, blandannat två från min och Tonnys oerhört professionella och vackra photoshoot med mig som huvudrollen, Emma "the pepparkakeater". Vi är båda väldigt nöjda med resultatet.
 
Ja, så. Måndagmorgon och en ny vecka. Helt underbart tycker jag, trots att denna vecka börjar med att Tonny jobbar. Men, jag har en känsla av att den här veckan kommer bli riktigt bra ändå. Älsklingen fyller ju år på lördag så mitt huvud går på högvarv för att få den födelsedagen att bli så bra som det bara går, det är ju ändå första gången jag firar honom ♥ Jag påbörjade lite med presenterna idag, alltså fixandet utav dom. Inhandlingen skedde för längesedan. Annars så är måendet som det brukar, seg i lederna, allodynin har satt sig på armarna och tröttheten är ja... som den brukar vara om man säger så. Men jag hoppas kaffet hjälper mig iallafall. Nu är det dags för lite plugg, vi hörs snart igen mina vänner ♥
 
 
 
P.S Vet inte varför tröjan min har hamnat på sniskan, och vet inte heller varför jag inte märkte det och ändrade den? Alla dessa frågor... D.S
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0